Izrada – dizajn kataloga proizvoda

Ako vašoj tvrtki treba novi katalog, vjerojatno ćete se obratiti dizajneru da ga izradi za vas. Iskusan dizajner voditi će vas kroz cijeli proces dizajna kataloga, čineći ga što jednostavnijim i bez stresa, ostavljajući vam savršen resurs za marketing vaših proizvoda.

Dakle, kako bi trebao izgledati profesionalni proces dizajna kataloga? Pokušati ćemo Vam objasniti što možete očekivati ​​od vašeg dizajnera i glavne stvari koje trebate učiniti kako biste olakšali proces.

6 glavnih koraka u izradi kataloga

Proces dizajna kataloga obuhvaća mnogo koraka, ali postoji šest ključnih koraka koje ćete morati odraditi.

1. Prikupljanje podataka o proizvodu

Jedna od prvih stvari koje trebate učiniti je da se napravi popis proizvoda koji će ići u katalog. Važno je to učiniti odmah na početku, jer kasnije izmjene I dodavanje proizvoda zahtjevati će dodatnog vremena, a time i novca.

2. Opisi proizvoda

Content writer, marketinška agencija  ili sami morati će osmisliti opise za svaki proizvod u katalogu. Ne treba zanemariti važnost da se ovo mora izraditi profesionalno. Odličan opis može napraviti bitnu prevagu pri kupnji određenog proizvoda.

3. Odabir dizajna

Dizajn kataloga mora se također definirati početku. Dizajn mora sadržavati I pratiti vaš vizualni identitet. Ovisno o domeni Vašeg posla/proizvoda I brandu osmišljava se dizajn Vašeg kataloga.

graficki dizajn katalog varazdin

4. Raspored i struktura stranica kataloga

Raspored I struktura stranice kataloga uvelike doprinosi uspjehu konačnog kataloga. Mjesto na kojem ćete staviti ili naglasiti proizvod uvelike pridonosi prodaji proizvoda. Dizajn mora pbiti pregledan da bi kupac što lakše pronašao proizvod I došao do traženih proizvoda.

5. Izrada i obrada fotografija

Fotografije proizvoda moraju biti visoke kvalitete, kao i naslovna stranica te pozadinske slike. Ukoliko ih nemate, morat ćete ih izraditi sami ili angažirati fotografa da ih izradi. Uzmite si vremena da u suradnji s dizajnerom odaberete najbolje fotografije kako bi vaš katalog odskakao od Vaše konkurencije.

6. Lekture i provjere prije samog tiska

Bitno je da ne žurite u tisak s katalogom dok minimalno nije prošao tri pregleda, najbolje da tri različite osobe pomno pregledaju sav sadržaj kataloga, kako ne bi bilo greški u finalnom otisnutom katalogu.

Može biti vrlo lako propustiti manje pogreške, stoga se pobrinite da što više ljudi pregleda katalog što je više puta prije nego što ga potpišete. Sastavili smo koristan vodič za provjeru vašeg kataloga kako biste mogli osigurati da su sva umjetnička djela i elementi dizajna odobreni što je prije moguće.

Stavke koje treba uzeti u obzir u izradi kataloga

Postoje ključne stvavke koje će vaš dizajner morati znati kako bi vam mogao izraditi katalog. Iako su to sve stavke o kojima bi vas dizajner trebao pitati u ranoj fazi procesa, vrijedi razmisliti prije sastanka s vašim dizajnerom kako biste uštedjeli vrijeme.

Cijene proizvoda

Ovisno o vašem poslovanju, cijena proizvodaa u vašem katalogu mogla bi se kretati od jedne do nekoliko tisuća kuna. To iam također utjecaj na dizajn, stoga je važno da o tome unaprijed razgovarate sa svojim dizajnerom.

Dizajn kataloga treba odražavati vaš brand i vaše kupce, a formiranje cijena vaših proizvoda biti će veliki faktor u oblikovanju doživljaja kupaca o vašem brendu. Dizajn vašeg kataloga to mora odražavati.

Isticanje prednosti Vaših proizvoda / branda

Mnoge tvrtke upadaju u zamku da se previše fokusiraju na osnovne informacije svojih proizvoda i usluga, a ne na prednosti. Međutim, prednosti su ono što se stvarno prodaju proizvod, stoga morate više razmisliti o prednostima koje vaši proizvodi pružaju.

Sve je rada na dizajneru da se pobrine da što bolje osmisli dizajn kataloga uključujući razne grafike, slike i tipografiju kako bi što više istaknuli Vaše prednosti.

Poziv na akciju

Ovo je možda najvažnija stvar koju treba razraditi:

*  Što zapravo želite da kupci učine nakon što pročitaju vaš katalog?

* Kako će izvršiti narzdžbu proizvoda?

* Trebaju li nazvati? Doći u trgovinu? Vidjeti online?

* Možda nudite besplatne primjere proizvoda?

To mora biti potpuno jasno u cijelom vašem katalogu, tako da potencijalni kupci nemaju nikakve sumnje što učiniti kada budu spremni donijeti odluku o kupnji. Vaš dizajner bi trebao imati sve vrste ideja za isticanje vašeg poziva na radnju, stoga se pobrinite da to bude na čelu procesa dizajna.

Cijena izrade kataloga proizvoda

Cijena proizvoda formira se s obzirom na broj stranica i proizvoda. Također da li će trebati proizvode fotografirati, opise proizvoda, prijevodi opisa i na kraju tisak.

Također naše kataloge koje smo radili za naše klijente (Orto Rea, Unitherm, Zvjerinjak, Cipele HIN…) možete vidjeti na ovom linku (PORTFOLIO).

https://www.colorbox.hr/kontakt/Naša marketinška agencija pokriva cjelokupan process izrade kataloga, te nas možete kontaktirati kako bi vam poslali okvirnu ponudu izrade.