Grafički dizajn & tisak
GRAFIČKI DIZAJN
Zašto Vam treba dobar logotip?
Grafički dizajn – Logotip je lice Vašeg branda, preko njega s klijentom ostvarujete ljubav na prvi pogled, iz tog razloga je sam dizajn logotipa vrlo važan.
Kada je on pravilno osmišljen, Vaš logo postaje vrlo moćan alat u komunikaciji s klijentima.
Međutim, da bi stvorili učinkovit vizualni identitet, potrebno je mnogo znanja i vještine u procesu izrade logotipa.
Težite jednostavnosti!
K.I.S.S. (KEEP IT SIMPLE, STUPID)
Što je logotip jednostavniji, biti će prepoznatljiviji. Većina naručitelja u početku misli da im logotip mora sadržavati što više informacija ( grafičkih elemenata, naziva itd. ), a stim pretjerivanjem kod izrade kao krajnji rezultat jedino možete postići kontra efekt, te dobiti “nevidljiv” i kompliciran logotip. Ukoliko je logotip od samog početka loše izveden, on će ubuduće na svim ostalim reklamama, brošurama, katalozima, web stranici itd., potencijalnom klijentu stvorite lošu sliku o Vašem poslovanju.
Izrada vizualnog identiteta te sam dizajn logotipa mora biti jednostavan i Vašem budućem klijentu mora poslati jasnu poruku o Vašem brandu.
Ukoliko izrađujemo logo za firmu, obrt ili OPG u pravilu bi dizajnom bi trebao asocirati na glavnu djelatnost, a to se postiže pomno odabranim grafičkim elementom, fontom te bojama.
Cjenik za izradu logotipa možete zatražiti ovdje!
Izrada vizitka – vaš prvi marketing proizvod
Posjetnica je Vaš prvi opipljiv marketinški proizvod kojega uručujete klijentu na uvid. Davanjem vizitke klijentu prenosite dojam koliko brinete o Vašem identitetu.
Bitno je da Vam dizajn vizitke bude upečatljiv, informacije na njoj točne, tisak vizitka profesionalan, jer tako gradite povjerenje i izdvajate se od svoje konkurencije.
Cjenik za grafički dizajn i tisak vizitka možete zatražiti ovdje!
Vaši neophodni promotivni marketing materijali – letak, brošura & katalog
Atraktivni promotivni materijal većina ljudi želi vidjeti, pa i p0okazati drugima. Postoje mnoga pravila da to postignete. Važno je da odaberete cilj što želite letkom privući kod klijenta.
Slika i tekst moraju razgovarati s klijentom, a da bi to postigli moramo ih staviti u “vagu”. Iz tog razloga je najbolje da unajmite profesionalnog grafičkog dizajnera da opravadate svoje ulaganje.
Obratite pažnju na tisak brošura. Obratite pažnju na odabir papira (format, debljinu, teksturu). Ovdje možete vidjeti neke atraktivne primjere naših promo materijala.
Cjenik za izradu i tisak brošura možete zatražiti ovdje!